Ik vind het leuk mooie dingen met u te delen.

De foto’s die ik hier plaats zijn van mijn hand. Gemaakt met een hele eenvoudige zakcamera van Sony, Cyber-shot, 28 mm, 4x vergroten inclusief video opname. Ik ben een amateur fotograaf die zijn zakcamera altijd bij zich draagt, zoals men als bestuurder altijd zijn auto riem om doet als men gaat rijden. Mijn vader heeft me geleerd ook te letten op het detail en zo kun je dingen zien in het landschap of op zuilen van een kerk, die anders zijn, die jij wel opmerkt, maar de andere niet, omdat ze er geen oog voor hebben. Op technisch gebied ben ik niks, eenvoudige fototoestellen, waar ik niks hoef in te stellen, vind ik voor mijn opnames het meest bruikbare, ik bezit niet het geduld en aan allerlei ringen te draaien en secondes instellen. Niks voor mij. Mijn overleden vader had daar wel het geduld voor en heeft zelfs een cursus daarvoor gevolgd, een donkeren kamer ingericht voor z/w foto’s te ontwikkelen en af te drukken. Deze gave heb ik niet. Maar daarvoor ben ik weer in andere dingen goed.

Laat u zich maar verrassen door een amateur fotograaf uit Nederlands – Limburg,

regio Oostelijke Mijnstreek, Olympische Muziekstad Kerkrade.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Over postduif54

Ben sociaal ingesteld, let op details, serieus, respect voor andere, wie me onrecht aandoet heeft voor zichzelf een groot probleem opgeroepen, verdediger van de zwakkere, ruimdenkend: waardoor ik met iedereen kan opschieten, die ik accepteer, ongeacht geboorte afkomst of godsdienst, eerlijk, betrouwbaar, rechtdoor zee, normen en waarden kent. Zoekt werk, waar ik deze talenten kan inzetten voor mijn medemens. Voor een betaalbare werkplek. Van 28 - 36 uur voor een minimumloon, was ik al zeer te vrede mee. Ben nu 63 jaar. Wie laat mij nog, mijn talenten in dienst stellen van de medeburger. Over 4 jaar en 4 maanden mag ik definitief uit het arbeidsproces stappen. Wie geeft me nog werk tot dat moment. Werk waar ik mijn voldoening in kan vinden. De IAOW regeling is een wurg wet. Ik wil vrij zijn en werk vinden. Over het soort werk , mag je altijd met me overleggen. Misschien vinden we elkaar in het midden en ik heb werk.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

